Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Carte Neige
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Magnus76" data-source="post: 9032" data-attributes="member: 14035"><p>Intressant att notera är att vissa bolag dock täcker in offpiståkning i hemförsäkringen, till exempel Trygg-Hansa, medan andra är mer vaga på den punkten. Som jag tolkar det så har jag ingen användning för ett CN då VISA och Trygg-Hansa tar hand om allt de första 45 dagarna. Därefter är en annan sak men tänk på att hemförsäkringen täcker in väldigt mycket, inte bara helitransport. Att sälja CN till veckoturister verkar vara bondfångeri! Glöm dock inte att beställa ett E111-intyg av Försäkringskassan innan du drar. Utan det i fickan är du rökt på sjukhuset!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Magnus76, post: 9032, member: 14035"] Intressant att notera är att vissa bolag dock täcker in offpiståkning i hemförsäkringen, till exempel Trygg-Hansa, medan andra är mer vaga på den punkten. Som jag tolkar det så har jag ingen användning för ett CN då VISA och Trygg-Hansa tar hand om allt de första 45 dagarna. Därefter är en annan sak men tänk på att hemförsäkringen täcker in väldigt mycket, inte bara helitransport. Att sälja CN till veckoturister verkar vara bondfångeri! Glöm dock inte att beställa ett E111-intyg av Försäkringskassan innan du drar. Utan det i fickan är du rökt på sjukhuset! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Carte Neige
Tillbaka
Topp