Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
carte neige
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="overkligheten" data-source="post: 34351" data-attributes="member: 12609"><p>Hej, det är inte sant att man inte blir upplockad om man inte har Carte Neige, det är en utbredd råttan i pizzan. Men har man inte t ex en hemförsäkring som täcker off pist, klättring eller vad man tänkt pyssla med, vilket är ganska vanligt, så gör den här det. Har man däremot en som täcker vad man vill så ser jag ingen större vits med att kosta på sig en. Visst det kan underlätta ev diskussioner som kan uppstå när det gäller ersättning av transporten ner från berget, men blir du vägrad att bli hämtad så lovar jag att hämta ner dig... Jo förresten, är man där länge så kan det vara rätt dyrt att förlänga reseförsäkringen och då är det förmodligen billigare att ha Carte Neige istället fast då har man ju inte reseförsäkringens övriga skydd. </p><p>/Jonas</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="overkligheten, post: 34351, member: 12609"] Hej, det är inte sant att man inte blir upplockad om man inte har Carte Neige, det är en utbredd råttan i pizzan. Men har man inte t ex en hemförsäkring som täcker off pist, klättring eller vad man tänkt pyssla med, vilket är ganska vanligt, så gör den här det. Har man däremot en som täcker vad man vill så ser jag ingen större vits med att kosta på sig en. Visst det kan underlätta ev diskussioner som kan uppstå när det gäller ersättning av transporten ner från berget, men blir du vägrad att bli hämtad så lovar jag att hämta ner dig... Jo förresten, är man där länge så kan det vara rätt dyrt att förlänga reseförsäkringen och då är det förmodligen billigare att ha Carte Neige istället fast då har man ju inte reseförsäkringens övriga skydd. /Jonas [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
carte neige
Tillbaka
Topp