Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Cartel EST eller Mission EST
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="delta" data-source="post: 860234" data-attributes="member: 80557"><p>Alltsa du vill köpa 2009 (förra arets modell är 2010 eftersom arets modell kallas 2011).</p><p></p><p>Det är ingen direkt större skillnad fran 2009 (som hade en, lat oss kalla det signaturfärg, modellfärg som var pink) och 2010 (som hade bl.a. en färg som var purple) - bada har toestrap som eventuellt halkar upp relativt lätt (jämf med modell 2011) beroende pa skomodell och bada har metalldekorationen pa heelcuppen som gärna böjs upp (och du da bäst sliter av helt innan den pajjar kläderna eller fingrarna). 2011 som jämf slipper man metallen och har en ny toestrap som sitter bra pa dojjan.</p><p></p><p>Det är det värt om du har fatt ett pris med mer än 50% rabatt... tänk pa att 2011orna är redan ute för typ 20-30-50%. Det är det ocksa värt om du inte är fashionkänslig - tänk pa att cartel är en extremt välspridd bindning sa varenda en ser att en pink eller purple e gammal... hehe, alltsa, inte för att sant e viktigt, alltsa, hehe...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="delta, post: 860234, member: 80557"] Alltsa du vill köpa 2009 (förra arets modell är 2010 eftersom arets modell kallas 2011). Det är ingen direkt större skillnad fran 2009 (som hade en, lat oss kalla det signaturfärg, modellfärg som var pink) och 2010 (som hade bl.a. en färg som var purple) - bada har toestrap som eventuellt halkar upp relativt lätt (jämf med modell 2011) beroende pa skomodell och bada har metalldekorationen pa heelcuppen som gärna böjs upp (och du da bäst sliter av helt innan den pajjar kläderna eller fingrarna). 2011 som jämf slipper man metallen och har en ny toestrap som sitter bra pa dojjan. Det är det värt om du har fatt ett pris med mer än 50% rabatt... tänk pa att 2011orna är redan ute för typ 20-30-50%. Det är det ocksa värt om du inte är fashionkänslig - tänk pa att cartel är en extremt välspridd bindning sa varenda en ser att en pink eller purple e gammal... hehe, alltsa, inte för att sant e viktigt, alltsa, hehe... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Cartel EST eller Mission EST
Tillbaka
Topp