Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
(Cartel) + (stl45-46) + (25.5cm midja)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kung_Petter" data-source="post: 254672" data-attributes="member: 70224"><p>Som topic. </p><p></p><p>Jag undrar om det skulle fungera. Med stl 45-46 i fötter på en 25.5cm bräda i ett par Cartel bindningar? Borde ju ha det på en 26cm+ bräda men jag är sugen på att chansa. Alltså är Cartel ett par bindningar i den smalare sektionen?</p><p></p><p>Undrar också vilken stl på Cartel bindningarna jag borde ha med tanke på min dko stl!</p><p></p><p>Ps. har nämligen kört med ett par flow bindningar, stl 44 boots, och en bräda med 24.5cm midjebredd, så jag tycker att det ovanstående borde fungera om nu inte cartel bindningara är grymt stora.</p><p></p><p></p><p>Tacksam för svar!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kung_Petter, post: 254672, member: 70224"] Som topic. Jag undrar om det skulle fungera. Med stl 45-46 i fötter på en 25.5cm bräda i ett par Cartel bindningar? Borde ju ha det på en 26cm+ bräda men jag är sugen på att chansa. Alltså är Cartel ett par bindningar i den smalare sektionen? Undrar också vilken stl på Cartel bindningarna jag borde ha med tanke på min dko stl! Ps. har nämligen kört med ett par flow bindningar, stl 44 boots, och en bräda med 24.5cm midjebredd, så jag tycker att det ovanstående borde fungera om nu inte cartel bindningara är grymt stora. Tacksam för svar!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
(Cartel) + (stl45-46) + (25.5cm midja)
Tillbaka
Topp