Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
(Cartel) + (stl45-46) + (25.5cm midja)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="blizzy" data-source="post: 254703" data-attributes="member: 53949"><p>Historien förtäljde inte vilken bräda det var du skulle köpa/har men om du nu ska köpa ny så satsa istället bara på modellen längre (typ 159 istället för 156, inte särskilt stor skillnad egentligen) så är du mer på det säkra..</p><p>Men som doughboy säger, beror ju helt på din stance..</p><p>Själv har jag ett par Cartel L (stl 44 i skor) på en bräda som är smalaste laget (kommer dock inte ihåg exakt mått).. men kör ändå med maxad bredd och +18 -9 i stance så det klarar sig.. skulle jag däremot ställt dem 0 0 med minibredd skulle det nog inte gått särskilt bra att svänga utan att ta i med bindingarna..</p><p>Lättast är ju ändå o bara gå in i en affär o testa, be dem sätta på bindingarna på din nuvarande/nya bräda o se hur de ser ut.. sticker de ut alldeles för mkt får du köpa en annan bräda helt enkelt...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="blizzy, post: 254703, member: 53949"] Historien förtäljde inte vilken bräda det var du skulle köpa/har men om du nu ska köpa ny så satsa istället bara på modellen längre (typ 159 istället för 156, inte särskilt stor skillnad egentligen) så är du mer på det säkra.. Men som doughboy säger, beror ju helt på din stance.. Själv har jag ett par Cartel L (stl 44 i skor) på en bräda som är smalaste laget (kommer dock inte ihåg exakt mått).. men kör ändå med maxad bredd och +18 -9 i stance så det klarar sig.. skulle jag däremot ställt dem 0 0 med minibredd skulle det nog inte gått särskilt bra att svänga utan att ta i med bindingarna.. Lättast är ju ändå o bara gå in i en affär o testa, be dem sätta på bindingarna på din nuvarande/nya bräda o se hur de ser ut.. sticker de ut alldeles för mkt får du köpa en annan bräda helt enkelt... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
(Cartel) + (stl45-46) + (25.5cm midja)
Tillbaka
Topp