Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
(Cartel) + (stl45-46) + (25.5cm midja)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kung_Petter" data-source="post: 255031" data-attributes="member: 70224"><p>Blizzy:</p><p></p><p>Jag har inga Cartelbindningar än men är nästan helt säker på att det kommer bli ett par! </p><p></p><p>Jag letar efter ett kit som ska passa både freeride och freestyle, vill ha en lite hårdare bräda, (ca7 på en skala från 1-10) Men jag funderade så att eftersom den brädan var en helt och hållet freeride så skule jag ju kunna köpa den till att börja med tillsammans med ett par cartel-bindningar för att sedan köpa en lite finare freestyle bräda och använda samma par bindningar till den! </p><p></p><p>Ang att alla gillar nya grejjer. Jag gillar själv beggade grejjer då man oftast käner en ganska stor slant på det. Förutsatt att det är grejjer som inte är så slitna! Vem gillar inte ett rikitgt klipp?</p><p></p><p>Ang storleken på cartelbindningen så käns det som att jag borde skaffa en L, men det kanske går med en M oxå om jag nu skulle hitta en fin beggad M. Någon som vet om det funkar meden M bindning till stl 45-46 fötter?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kung_Petter, post: 255031, member: 70224"] Blizzy: Jag har inga Cartelbindningar än men är nästan helt säker på att det kommer bli ett par! Jag letar efter ett kit som ska passa både freeride och freestyle, vill ha en lite hårdare bräda, (ca7 på en skala från 1-10) Men jag funderade så att eftersom den brädan var en helt och hållet freeride så skule jag ju kunna köpa den till att börja med tillsammans med ett par cartel-bindningar för att sedan köpa en lite finare freestyle bräda och använda samma par bindningar till den! Ang att alla gillar nya grejjer. Jag gillar själv beggade grejjer då man oftast käner en ganska stor slant på det. Förutsatt att det är grejjer som inte är så slitna! Vem gillar inte ett rikitgt klipp? Ang storleken på cartelbindningen så käns det som att jag borde skaffa en L, men det kanske går med en M oxå om jag nu skulle hitta en fin beggad M. Någon som vet om det funkar meden M bindning till stl 45-46 fötter? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
(Cartel) + (stl45-46) + (25.5cm midja)
Tillbaka
Topp