Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
cartel till en eviltwin, blir dom för styva?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="AndreasBryngel" data-source="post: 602081" data-attributes="member: 89457"><p>Jag var inne på oneoff och för jag var också sugen på cartel eller union contact/force</p><p>killen som jag snackade med tyckte att jag skulle köra på ett par union för att 1 de var styva så om du ska hålla på och jibba och så så tyckte han contacten och forcen om jag skulle köra stora grejor+lite mer allround jag valde bort kontacten för att den var alldeles för mycket allraound för det jag skulle ha och för styv jag valde också bort forcen för jag tyckte att den kändes lite tung och klumpig (det är den säkert inte) men.. men .. så det blev en contact. </p><p>men det är ju en massa proffs som kör på cartellen ändå fast de är sponsrade av andra märken så den är säkert grym den med.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="AndreasBryngel, post: 602081, member: 89457"] Jag var inne på oneoff och för jag var också sugen på cartel eller union contact/force killen som jag snackade med tyckte att jag skulle köra på ett par union för att 1 de var styva så om du ska hålla på och jibba och så så tyckte han contacten och forcen om jag skulle köra stora grejor+lite mer allround jag valde bort kontacten för att den var alldeles för mycket allraound för det jag skulle ha och för styv jag valde också bort forcen för jag tyckte att den kändes lite tung och klumpig (det är den säkert inte) men.. men .. så det blev en contact. men det är ju en massa proffs som kör på cartellen ändå fast de är sponsrade av andra märken så den är säkert grym den med. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
cartel till en eviltwin, blir dom för styva?
Tillbaka
Topp