Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Åkteknik
Carv
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pd" data-source="post: 1240674" data-attributes="member: 161297"><p>Det kan jag hålla med om till viss del. Att betala en årlig avgift är i sig inget konstigt om man förväntar sig att tjänsten skall uppdateras och utvecklas med tiden. Men det årliga priset har de satt aningen högt. Kör man på två år så blir det förvisso "bara" £99 per år men även det kan jag tycka är i högsta laget. Beror förstås på hur ofta och mycket man kan använda den. Ett veckopris vore kanske mera relevant för många. Och att även kunna låta partnern använda den med ett par extra sulor. Å andra sidan så motsvarar årskostnaden bara en förmiddag med en skidlärare.</p><p></p><p>Andrahandsvärdet räknar jag inte ens med. Var längesedan jag sålde någon elektronik. Senast var nog för tio år sedan när jag sålde en tjock-TV för 20 kr = annonskostnaden på Blocket.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pd, post: 1240674, member: 161297"] Det kan jag hålla med om till viss del. Att betala en årlig avgift är i sig inget konstigt om man förväntar sig att tjänsten skall uppdateras och utvecklas med tiden. Men det årliga priset har de satt aningen högt. Kör man på två år så blir det förvisso "bara" £99 per år men även det kan jag tycka är i högsta laget. Beror förstås på hur ofta och mycket man kan använda den. Ett veckopris vore kanske mera relevant för många. Och att även kunna låta partnern använda den med ett par extra sulor. Å andra sidan så motsvarar årskostnaden bara en förmiddag med en skidlärare. Andrahandsvärdet räknar jag inte ens med. Var längesedan jag sålde någon elektronik. Senast var nog för tio år sedan när jag sålde en tjock-TV för 20 kr = annonskostnaden på Blocket. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Åkteknik
Carv
Tillbaka
Topp