Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Carving med en rockerbräda? Lönt?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jdrotz" data-source="post: 1258861" data-attributes="member: 181713"><p>Tack för svar. Nä, jag trivs som sagt bra med min nuvarande bräda - det enda jag funderade på var carvingen och hur pass begränsad man ev kan vara med en rocker då jag efter att ha läst en del fått för mig att dessa är svåra att carva med- enligt vissa. Helt klart ett alternativ att prova en bräda också. Får se hur jag gör, gamla brädan blir nog kvar oavsett iallafall.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jdrotz, post: 1258861, member: 181713"] Tack för svar. Nä, jag trivs som sagt bra med min nuvarande bräda - det enda jag funderade på var carvingen och hur pass begränsad man ev kan vara med en rocker då jag efter att ha läst en del fått för mig att dessa är svåra att carva med- enligt vissa. Helt klart ett alternativ att prova en bräda också. Får se hur jag gör, gamla brädan blir nog kvar oavsett iallafall. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Carving med en rockerbräda? Lönt?
Tillbaka
Topp