Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
carving skidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ebony_Patrik" data-source="post: 39302" data-attributes="member: 8839"><p>Gelay/silvar :</p><p>Hur går det till? Är inte carvingskidan byggt så att man ska åka på kant (skärande)... Om jag ser nån som aldrig har åkt skidor förr som åker med skärande svängar så äter jag nog upp min mössa!</p><p>Vad jag vill säga är att det borde inte spela ngn roll för en nybörjare eftersom man ändå bara sladdar runt och bredställer laggen!</p><p>Det jag märkte när jag jobbade som skidlärare i Trysil var att en nybörjare som åkte på 70-tal-lagg första dagen och sedan hyrde ett par carvinglagg tyckte själv att han/hon åkte bättre på dom hyrda, medans jag som skidlärare inte märkte ngn skillnad alls!</p><p></p><p>//Patrik</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ebony_Patrik, post: 39302, member: 8839"] Gelay/silvar : Hur går det till? Är inte carvingskidan byggt så att man ska åka på kant (skärande)... Om jag ser nån som aldrig har åkt skidor förr som åker med skärande svängar så äter jag nog upp min mössa! Vad jag vill säga är att det borde inte spela ngn roll för en nybörjare eftersom man ändå bara sladdar runt och bredställer laggen! Det jag märkte när jag jobbade som skidlärare i Trysil var att en nybörjare som åkte på 70-tal-lagg första dagen och sedan hyrde ett par carvinglagg tyckte själv att han/hon åkte bättre på dom hyrda, medans jag som skidlärare inte märkte ngn skillnad alls! //Patrik [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
carving skidor
Tillbaka
Topp