Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Toppturer
Cat skiing whistler
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hx" data-source="post: 1001280" data-attributes="member: 121415"><p>Körde en dag med <a href="https://www.facebook.com/powdermountainheliandcatskiing" target="_blank">Powder Mountain Catskiing</a> när jag var i Whistler i början av december. De har mycket mer snö uppe på berget så även om det inte finns puder i Whistler så kan de erbjuda bra puderåkning.</p><p></p><p>Vi fick ihop till 9 åk under dagen, vilket var ganska ok. Personligen hade jag åkt mer, men det beror helt på gruppen du åker med. Se till att hamna i advanced/expert group, med fördel utan snowboardåkare om du vill maximera åkning.</p><p></p><p>De har ett kontor nere i byn, jag gick förbi kvällen innan och de hade en plats ledig. Sista minuten pris finns inte utan det är fullt pris som gäller (500 CAD). De hade även en fotograf med på turen, efteråt kunde man köpa en DVD för 70 CAD.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hx, post: 1001280, member: 121415"] Körde en dag med [url=https://www.facebook.com/powdermountainheliandcatskiing]Powder Mountain Catskiing[/url] när jag var i Whistler i början av december. De har mycket mer snö uppe på berget så även om det inte finns puder i Whistler så kan de erbjuda bra puderåkning. Vi fick ihop till 9 åk under dagen, vilket var ganska ok. Personligen hade jag åkt mer, men det beror helt på gruppen du åker med. Se till att hamna i advanced/expert group, med fördel utan snowboardåkare om du vill maximera åkning. De har ett kontor nere i byn, jag gick förbi kvällen innan och de hade en plats ledig. Sista minuten pris finns inte utan det är fullt pris som gäller (500 CAD). De hade även en fotograf med på turen, efteråt kunde man köpa en DVD för 70 CAD. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Toppturer
Cat skiing whistler
Tillbaka
Topp