Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Catedral Argentina
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="AOs" data-source="post: 323603" data-attributes="member: 48127"><p>Hej,</p><p></p><p>Jag kommer att åka till Argentina i juli på semester. Jag ska till bl.a. åka till Bariloche och tänkte åka skidor 4 dagar i Catedral. Någon som varit där och har lite erfaranheter.</p><p></p><p>- Var är bäst att bo, Catedral eller Bariloche.</p><p>- Något bra ställe att bo på, helst hotellrum med frukost.</p><p>- Hur funkar bussarna mellan Bariloche och Catedral.</p><p>- Hur var vädret? kallt?</p><p>- Dyra liftkort?</p><p>- Finns det bra prylar att hyra, skidor och pjäxor?</p><p></p><p>Hälsningar / Anders</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="AOs, post: 323603, member: 48127"] Hej, Jag kommer att åka till Argentina i juli på semester. Jag ska till bl.a. åka till Bariloche och tänkte åka skidor 4 dagar i Catedral. Någon som varit där och har lite erfaranheter. - Var är bäst att bo, Catedral eller Bariloche. - Något bra ställe att bo på, helst hotellrum med frukost. - Hur funkar bussarna mellan Bariloche och Catedral. - Hur var vädret? kallt? - Dyra liftkort? - Finns det bra prylar att hyra, skidor och pjäxor? Hälsningar / Anders [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Catedral Argentina
Tillbaka
Topp