Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Catedral Argentina
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="George_Hagi" data-source="post: 323663"><p>Skulle rekommendera att bo nere i Bariloche, det är där allt nattliv mm finns. Ganska dött uppe på berget om kvällarna.</p><p></p><p>Jag bodde på vandrarhem där de flesta har frukost, annars finns det flera hotell att välja på i stan, kan dock inte rekommendera något eftersom jag inte testade. Är du inne på vandrarhem så finns det ett uppe i höghuset mitt i stan som är bra. Kommer inte ihåg vad det heter bara. Gör en sökning på hostelworld isåfall så hittar du nog.</p><p></p><p>Bussarna går regelbundet och tar ca en halvtimme om jag inte minns fel, de skinnar dig på 2 pesos enkel resa.</p><p></p><p>Vädret antar jag varierar, var själv där på slutet av säsongen, så det var soligt och kallt, riktigt bra. Men annars är det ett av de varmare skidställena i argentina, mht närheten till sjön. </p><p></p><p>Liftkorten är billiga mht europeiska mått, tror jag betalade 90 spänn / dag för tre år sedan, gissar dock att det gått upp en del då det blivit populärare bland buenos aires-borna att dra dit på senare tid. I de 90 pengarna var det nog också nån rabatt för att det var slutet av säsongen vill jag minnas.</p><p></p><p>Nivån på utrustningen håller inte europeisk klass men det finns OK prylar att hyra, detta gör man på scandinavian house uppe på berget. </p><p></p><p>Behöver du mer info eller tips så lägg ett inlägg i min gb.</p><p></p><p>Mvh</p><p></p><p>// Fredrik</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="George_Hagi, post: 323663"] Skulle rekommendera att bo nere i Bariloche, det är där allt nattliv mm finns. Ganska dött uppe på berget om kvällarna. Jag bodde på vandrarhem där de flesta har frukost, annars finns det flera hotell att välja på i stan, kan dock inte rekommendera något eftersom jag inte testade. Är du inne på vandrarhem så finns det ett uppe i höghuset mitt i stan som är bra. Kommer inte ihåg vad det heter bara. Gör en sökning på hostelworld isåfall så hittar du nog. Bussarna går regelbundet och tar ca en halvtimme om jag inte minns fel, de skinnar dig på 2 pesos enkel resa. Vädret antar jag varierar, var själv där på slutet av säsongen, så det var soligt och kallt, riktigt bra. Men annars är det ett av de varmare skidställena i argentina, mht närheten till sjön. Liftkorten är billiga mht europeiska mått, tror jag betalade 90 spänn / dag för tre år sedan, gissar dock att det gått upp en del då det blivit populärare bland buenos aires-borna att dra dit på senare tid. I de 90 pengarna var det nog också nån rabatt för att det var slutet av säsongen vill jag minnas. Nivån på utrustningen håller inte europeisk klass men det finns OK prylar att hyra, detta gör man på scandinavian house uppe på berget. Behöver du mer info eller tips så lägg ett inlägg i min gb. Mvh // Fredrik [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Catedral Argentina
Tillbaka
Topp