Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
CD`n nästan klar!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Superstar" data-source="post: 28432" data-attributes="member: 30171"><p>Jag har utifrån alla tips komponerat den ultimata skivan (nåja) men det fattas en eller två låtar som ska passa in bland de övriga. Jag har försökt hålla mig till ett koncept och har ratat många bra låtar för att de inte passar in. Kan någon med vägledning av playlisten hjälpa mig!!!!</p><p></p><p>01 BLINK 182 - Anthem</p><p>02 Ceasars Palace - Jerk it out</p><p>03 Crazytown - Toxic</p><p>04 Guano Apes - Lord of the boards</p><p>05 Disturbed - Down with the sickness</p><p>06 Foo Fighters - Monkey wrench</p><p>07 Glucifer - Powertools and piss</p><p>08 Heart - Barracuda</p><p>09 Guano Apes - Crossing the deadline</p><p>10 OPM - Heaven is a halfpipe</p><p>11 Rammstein - Feuer frei</p><p>12 Foo Fighters - All my life</p><p>13 Saliva - Superstar (givetvis)</p><p>14 Speaker - Emaho</p><p>15 Guano Apes - Open your eyes</p><p>16 Sum 41 - Fat lip</p><p>17 System of a down - Aerials</p><p>18 THRUSTcompany - Downfall</p><p>19 Monster magnet - Space lord</p><p></p><p>Nu ska jag fixa ett snyggt omslag innan jag laddar inför säsongen!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Superstar, post: 28432, member: 30171"] Jag har utifrån alla tips komponerat den ultimata skivan (nåja) men det fattas en eller två låtar som ska passa in bland de övriga. Jag har försökt hålla mig till ett koncept och har ratat många bra låtar för att de inte passar in. Kan någon med vägledning av playlisten hjälpa mig!!!! 01 BLINK 182 - Anthem 02 Ceasars Palace - Jerk it out 03 Crazytown - Toxic 04 Guano Apes - Lord of the boards 05 Disturbed - Down with the sickness 06 Foo Fighters - Monkey wrench 07 Glucifer - Powertools and piss 08 Heart - Barracuda 09 Guano Apes - Crossing the deadline 10 OPM - Heaven is a halfpipe 11 Rammstein - Feuer frei 12 Foo Fighters - All my life 13 Saliva - Superstar (givetvis) 14 Speaker - Emaho 15 Guano Apes - Open your eyes 16 Sum 41 - Fat lip 17 System of a down - Aerials 18 THRUSTcompany - Downfall 19 Monster magnet - Space lord Nu ska jag fixa ett snyggt omslag innan jag laddar inför säsongen! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
CD`n nästan klar!
Tillbaka
Topp