Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Central lägenhet, Verbier, 2 platser
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Signelinho" data-source="post: 228854" data-attributes="member: 28705"><p>Hello alla puderåkare</p><p></p><p>Efter att blivit blåsta på den senaste lägenheten i sista sekund så har vi nu äntligen fått tag i en riktigt schysst casa. </p><p></p><p>Lite info:</p><p></p><p>Ligger i L9 på officiella verbierkartan. ngn snabb minut från medran och från centrum. MKT bra läge mao.</p><p></p><p>Finns 7 sängar, vi kommer dock bara nyttja 6 av dessa då den sista är reserverad för gäster. </p><p></p><p>Hyran ligger på ca 4K/månad/skalle exkl. el och vatten (endast världsliga kostnader). Förskottsbetalning är det som gäller. 2000 chf i deposition som delas på 6 pers = 1860kr. </p><p></p><p>Söker två glada dudes/dudettes som vill bo med tre grymma killar och en grym tjej! Perioden är från dec 2 till sista april. </p><p></p><p>Söker snabba svar från seriösa personer eftersom dagen D närmar sig. Endast för hela säsongen! Möjlighet finns att göra som rebecca som kommer ner i början av januari men ändå betalar för december. </p><p></p><p>Skriv ett mail om er ifall ni är intresserade så lämnar jag ut mitt nummer. signelinho@gmail.com</p><p></p><p>Best Regs</p><p></p><p>Johan, Rebecca, Jacob och Chriss</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Signelinho, post: 228854, member: 28705"] Hello alla puderåkare Efter att blivit blåsta på den senaste lägenheten i sista sekund så har vi nu äntligen fått tag i en riktigt schysst casa. Lite info: Ligger i L9 på officiella verbierkartan. ngn snabb minut från medran och från centrum. MKT bra läge mao. Finns 7 sängar, vi kommer dock bara nyttja 6 av dessa då den sista är reserverad för gäster. Hyran ligger på ca 4K/månad/skalle exkl. el och vatten (endast världsliga kostnader). Förskottsbetalning är det som gäller. 2000 chf i deposition som delas på 6 pers = 1860kr. Söker två glada dudes/dudettes som vill bo med tre grymma killar och en grym tjej! Perioden är från dec 2 till sista april. Söker snabba svar från seriösa personer eftersom dagen D närmar sig. Endast för hela säsongen! Möjlighet finns att göra som rebecca som kommer ner i början av januari men ändå betalar för december. Skriv ett mail om er ifall ni är intresserade så lämnar jag ut mitt nummer. signelinho@gmail.com Best Regs Johan, Rebecca, Jacob och Chriss [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Central lägenhet, Verbier, 2 platser
Tillbaka
Topp