Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Centralt boende Val d'isere, 1 plats kvar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="vici-elm" data-source="post: 370409" data-attributes="member: 77862"><p>Yo!</p><p>Åh va bra, en plats, en person!</p><p>Jag är väldigt intresserad. </p><p>Läste i en annan post att ni hade sökt en rumskompis och att ni åker ner efter nyår, och det passar mig perfekt! Är det fortfarande så? </p><p></p><p>Jag heter Victoria och är 20 år, jobbar som servitris men vill helst bara åka skidor. Bor i sthlm. Kommer antagligen åka ner till valdisere en av premiärveckorna också. </p><p></p><p>Slänger iväg ett mail också...</p><p>// Vici</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="vici-elm, post: 370409, member: 77862"] Yo! Åh va bra, en plats, en person! Jag är väldigt intresserad. Läste i en annan post att ni hade sökt en rumskompis och att ni åker ner efter nyår, och det passar mig perfekt! Är det fortfarande så? Jag heter Victoria och är 20 år, jobbar som servitris men vill helst bara åka skidor. Bor i sthlm. Kommer antagligen åka ner till valdisere en av premiärveckorna också. Slänger iväg ett mail också... // Vici [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Centralt boende Val d'isere, 1 plats kvar
Tillbaka
Topp