Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Centrera stancet på en freeride bräda?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="theoJ" data-source="post: 583225" data-attributes="member: 93050"><p>Tjena, köpte en Burton Bullet förra året, det är en "Allmountain Freestyle" bräda enligt burton. För att åka både park och offpist.</p><p>Men har insett nu att jag istället skulle köpt en park-bräda, då jag nästan bara åker park, och inte så mkt offpist. </p><p>Och för att kunna snurra och åka fakie etc lättare så vill jag placera bindningarna så att mitt stance hamnar i mitten av brädan istället för bak på brädan, har testat och det är fullt möjlitg med de skruvhål som finns.</p><p></p><p>Så jag undrar om någon har gjort lika dant och har några erfarenhter av det?</p><p>I så fall, dela gärna med er av hur det känns och fungerar!</p><p></p><p>Sökte i forumet men hittade inget svar..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="theoJ, post: 583225, member: 93050"] Tjena, köpte en Burton Bullet förra året, det är en "Allmountain Freestyle" bräda enligt burton. För att åka både park och offpist. Men har insett nu att jag istället skulle köpt en park-bräda, då jag nästan bara åker park, och inte så mkt offpist. Och för att kunna snurra och åka fakie etc lättare så vill jag placera bindningarna så att mitt stance hamnar i mitten av brädan istället för bak på brädan, har testat och det är fullt möjlitg med de skruvhål som finns. Så jag undrar om någon har gjort lika dant och har några erfarenhter av det? I så fall, dela gärna med er av hur det känns och fungerar! Sökte i forumet men hittade inget svar.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Centrera stancet på en freeride bräda?
Tillbaka
Topp