Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Cervinia eller St Anton?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="sfalc" data-source="post: 1272862" data-attributes="member: 174498"><p>Jag har varit i St Anton 1 gång och Cervinia 3-4 gånger.</p><p>Som folk har nämnt tidigare är after skin rätt dålig i italien om du, som jag, vill ha den röjiga, germanska varianten. Jag tycker att själva skidåkningen i Cervinia är jättebra. Det är inte så ofta det är stängt till Zermatt och då får man fin skidåkning med fantastiska vyer över Matternhorn. Varning för priserna dock. </p><p>Välj Cervinia om du vill åka pist i solsken och ta en espresso/Aperol Spritz på mysig hütte. </p><p></p><p>För off-pist och röjig after ski helt klart S:t Anton! Arlberg är stort så finns alltid något.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sfalc, post: 1272862, member: 174498"] Jag har varit i St Anton 1 gång och Cervinia 3-4 gånger. Som folk har nämnt tidigare är after skin rätt dålig i italien om du, som jag, vill ha den röjiga, germanska varianten. Jag tycker att själva skidåkningen i Cervinia är jättebra. Det är inte så ofta det är stängt till Zermatt och då får man fin skidåkning med fantastiska vyer över Matternhorn. Varning för priserna dock. Välj Cervinia om du vill åka pist i solsken och ta en espresso/Aperol Spritz på mysig hütte. För off-pist och röjig after ski helt klart S:t Anton! Arlberg är stort så finns alltid något. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Cervinia eller St Anton?
Tillbaka
Topp