Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Cervinia/Zermatt och Corona (viruset, inte fulölen)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="kappakomplett" data-source="post: 1201452" data-attributes="member: 118552"><p>Ja, man undrar... risken är väl, om det blir en utökad spridning, att man i linje med ovanstående stänger ner alla liftar där folk pressas ihop i ett slutet rum.</p><p>Då blir det säkert avbokningar på skidorterna och dåligt med folk. Hotellen kanske håller öppet men skidåkningen blir begränsad till sittliftarna? Som du nämnde ovan så var Livigno utsatt för typ 50% avbokningar. Trots att om man går in på livigno.eu så möts man av</p><p></p><p><strong>CORONAVIRUS: TRAVELLING SAFE</strong></p><p>At the moment the health situation is under control and to date, there have been no cases of contagion from Coronavirus in Livigno, as a matter of facts our area is not considered a risk zone.</p><p></p><p>Såg att dom ställde in ett skidlopp i St Moritz.</p><p><a href="https://www.engadin-skimarathon.ch/en/" target="_blank">52nd Engadin Skimarathon 2020 cancelled</a></p><p></p><p>Jag börjar tro att min resa till Serfaus-Fiss-Ladis kan bli lite speciell om jag överhuvudtaget åker.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kappakomplett, post: 1201452, member: 118552"] Ja, man undrar... risken är väl, om det blir en utökad spridning, att man i linje med ovanstående stänger ner alla liftar där folk pressas ihop i ett slutet rum. Då blir det säkert avbokningar på skidorterna och dåligt med folk. Hotellen kanske håller öppet men skidåkningen blir begränsad till sittliftarna? Som du nämnde ovan så var Livigno utsatt för typ 50% avbokningar. Trots att om man går in på livigno.eu så möts man av [B]CORONAVIRUS: TRAVELLING SAFE[/B] At the moment the health situation is under control and to date, there have been no cases of contagion from Coronavirus in Livigno, as a matter of facts our area is not considered a risk zone. Såg att dom ställde in ett skidlopp i St Moritz. [URL='https://www.engadin-skimarathon.ch/en/']52nd Engadin Skimarathon 2020 cancelled[/URL] Jag börjar tro att min resa till Serfaus-Fiss-Ladis kan bli lite speciell om jag överhuvudtaget åker. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Cervinia/Zermatt och Corona (viruset, inte fulölen)
Tillbaka
Topp