Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Cervinia/Zermatt och Corona (viruset, inte fulölen)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="AnnicaJ" data-source="post: 1201656" data-attributes="member: 172376"><p>Vi har styrt om vår resa till Cervinia nu som var bokad för 14/3, så att vi istället flyger till Geneve och håller oss i Schweiz/Frankrike. Aostadalen hamnade på regioner att undvika för kanadensare, och eftersom min reskompis kommer därifrån kändes det säkrare. Men jag tolkar det som det är flygplatserna i Milano som är värsta smittohärdarna.</p><p>I samma veva ställde sedan både LH in hennes flyg, och SAS mitt. Blir en dyrare resa då det blir en del Schweiz, men vi verkar få tillbaka det mesta i övrigt. Flygen, men också det mesta av boendet som ännu inte var btealt utan bara bokat. Nu är det bara att hoppas att viruset inte tar alldeles för mkt fart dit vi åker (lär väl bli Zermatt några dagar, så lite åkning i Cervinia kanske vi också får).</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="AnnicaJ, post: 1201656, member: 172376"] Vi har styrt om vår resa till Cervinia nu som var bokad för 14/3, så att vi istället flyger till Geneve och håller oss i Schweiz/Frankrike. Aostadalen hamnade på regioner att undvika för kanadensare, och eftersom min reskompis kommer därifrån kändes det säkrare. Men jag tolkar det som det är flygplatserna i Milano som är värsta smittohärdarna. I samma veva ställde sedan både LH in hennes flyg, och SAS mitt. Blir en dyrare resa då det blir en del Schweiz, men vi verkar få tillbaka det mesta i övrigt. Flygen, men också det mesta av boendet som ännu inte var btealt utan bara bokat. Nu är det bara att hoppas att viruset inte tar alldeles för mkt fart dit vi åker (lär väl bli Zermatt några dagar, så lite åkning i Cervinia kanske vi också får). [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Cervinia/Zermatt och Corona (viruset, inte fulölen)
Tillbaka
Topp