Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Cervinia/Zermatt och Corona (viruset, inte fulölen)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="RandoRugge" data-source="post: 1201762" data-attributes="member: 165288"><p>Jag o sambon har sedan tidigare en resa bokad till Cervinia den 14/3. Resan är bokad med STS Alpresor.</p><p></p><p>Efter att SAS informerat om att de ställer in samtliga reguljär flighter till norra Italien den närmsta tiden, ringde jag STS o frågade vad som gäller. Som tidigare nämnts här i tråden, så har STS chartrat flighten av SAS. Därmed har STS mer att säga till om. STS söker som också nämnt alternativa flyglösningar. I praktiken innebär detta att STS försöker få flyget att gå till Geneve eller annan flygplats, istället för Turin. Vi skulle få ny info via SMS, så fort de vet. Men det kan dröja in i det sista. </p><p></p><p>Mao söker STS genomföra resan till Cervinia så länge inte svenska UD avråder från resor till Italien.</p><p></p><p>Min sambo driver eget och har mycket kundkontakter. Så hon har mycket svårt att jobba hemifrån/vara i karrantän ett par veckor efter hemkomst. Så känns inte så muntert att åka till Cervinia nu, eller avstå utan att få pengarna tillbaka.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="RandoRugge, post: 1201762, member: 165288"] Jag o sambon har sedan tidigare en resa bokad till Cervinia den 14/3. Resan är bokad med STS Alpresor. Efter att SAS informerat om att de ställer in samtliga reguljär flighter till norra Italien den närmsta tiden, ringde jag STS o frågade vad som gäller. Som tidigare nämnts här i tråden, så har STS chartrat flighten av SAS. Därmed har STS mer att säga till om. STS söker som också nämnt alternativa flyglösningar. I praktiken innebär detta att STS försöker få flyget att gå till Geneve eller annan flygplats, istället för Turin. Vi skulle få ny info via SMS, så fort de vet. Men det kan dröja in i det sista. Mao söker STS genomföra resan till Cervinia så länge inte svenska UD avråder från resor till Italien. Min sambo driver eget och har mycket kundkontakter. Så hon har mycket svårt att jobba hemifrån/vara i karrantän ett par veckor efter hemkomst. Så känns inte så muntert att åka till Cervinia nu, eller avstå utan att få pengarna tillbaka. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Cervinia/Zermatt och Corona (viruset, inte fulölen)
Tillbaka
Topp