Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Cervinia/Zermatt och Corona (viruset, inte fulölen)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Oskarolsson" data-source="post: 1201772" data-attributes="member: 171338"><p>Jag tror smittan finns i skidorterna. Nu flera länder som rapporterar smitta från Dolomiti Superski. Nederländerna, Italien, Sverige ( fallet som länkats till här + ett fall i Örebro) och Tyskland. Men enligt officiella sidan är det en smittad i området. Vår familj åkte ensamma och hade bara stop på bensinmack och vägkanter i österrike på väg ner och hem. Inga holländare, tyskar eller britter på färjan heller. Var alltså bara i skidorten vi träffade andra människor med dessa nationaliteter- liftar, mataffär, köer, restauranger mm. Jag avråder från att åka med alla risker/konsekvenser det kan få för er och andra. En förkylning inom 2 veckor efter hemkomst räcker för att börja oroa sig. Då måste man kanske besöka provtagningstält, och där är väl största smittorisken i Sverige som privatperson just nu.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Oskarolsson, post: 1201772, member: 171338"] Jag tror smittan finns i skidorterna. Nu flera länder som rapporterar smitta från Dolomiti Superski. Nederländerna, Italien, Sverige ( fallet som länkats till här + ett fall i Örebro) och Tyskland. Men enligt officiella sidan är det en smittad i området. Vår familj åkte ensamma och hade bara stop på bensinmack och vägkanter i österrike på väg ner och hem. Inga holländare, tyskar eller britter på färjan heller. Var alltså bara i skidorten vi träffade andra människor med dessa nationaliteter- liftar, mataffär, köer, restauranger mm. Jag avråder från att åka med alla risker/konsekvenser det kan få för er och andra. En förkylning inom 2 veckor efter hemkomst räcker för att börja oroa sig. Då måste man kanske besöka provtagningstält, och där är väl största smittorisken i Sverige som privatperson just nu. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Cervinia/Zermatt och Corona (viruset, inte fulölen)
Tillbaka
Topp