Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
Chalmers Big Jump Open 020202
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JCM" data-source="post: 13677" data-attributes="member: 14197"><p>Jag skulle uppskatta en dam-monoklass! </p><p></p><p>Är det sant att Stig Strand kommer och är domare tillsammans med Kropp å Skinnarmo - eller är det bara ett rykte som florerar här på varvet och i fikabyschan utanför?</p><p></p><p>Om det i tävlingen bara finns prylar på prisbordet borde ju de riktiga vinstpengarna vara sparade till festen efterpå. Så ta bladet från munnen och berätta hur mkt jag kommer ha insatt på mitt nummerkonto på Credit Banque Suisse i Zürich på morgonen den fjärde?</p><p></p><p>Kommer det att vara mödan värt att frottera sig med Chalmerister en halv kväll - eller blir det festligare att göra en helkväll på Wandas som var planerat från början.</p><p></p><p>Jag spricker av nyfikenhet!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JCM, post: 13677, member: 14197"] Jag skulle uppskatta en dam-monoklass! Är det sant att Stig Strand kommer och är domare tillsammans med Kropp å Skinnarmo - eller är det bara ett rykte som florerar här på varvet och i fikabyschan utanför? Om det i tävlingen bara finns prylar på prisbordet borde ju de riktiga vinstpengarna vara sparade till festen efterpå. Så ta bladet från munnen och berätta hur mkt jag kommer ha insatt på mitt nummerkonto på Credit Banque Suisse i Zürich på morgonen den fjärde? Kommer det att vara mödan värt att frottera sig med Chalmerister en halv kväll - eller blir det festligare att göra en helkväll på Wandas som var planerat från början. Jag spricker av nyfikenhet! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
Chalmers Big Jump Open 020202
Tillbaka
Topp