Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
Chalmers Big Jump Open 020202
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PlunTzkY" data-source="post: 13680" data-attributes="member: 15424"><p>Jag var där på tävligen, dock inte på afterpartyt tyvärr då mina jobbiga polare prioriterade en massa löjliga specialarbeten i skolan, men hur som helst.</p><p>Tyckte det var ett trevligt jippo, med ett schysst hopp! Speakern var helt ok och en allmänt trevlig stämning infann sig bland publik och deltagare!</p><p>Några av höjdpunkterna var när en av rossignols brädåkare satte en clean 720, en snubbe satte en nosegrab slob och snubben med häng utan kallingar...</p><p></p><p>Ska l3tt göra ett besök på detta evenemang nästa år!</p><p>Skulle va kul om nån skrev lite om after-partyt!</p><p></p><p>//PlunTzkY</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PlunTzkY, post: 13680, member: 15424"] Jag var där på tävligen, dock inte på afterpartyt tyvärr då mina jobbiga polare prioriterade en massa löjliga specialarbeten i skolan, men hur som helst. Tyckte det var ett trevligt jippo, med ett schysst hopp! Speakern var helt ok och en allmänt trevlig stämning infann sig bland publik och deltagare! Några av höjdpunkterna var när en av rossignols brädåkare satte en clean 720, en snubbe satte en nosegrab slob och snubben med häng utan kallingar... Ska l3tt göra ett besök på detta evenemang nästa år! Skulle va kul om nån skrev lite om after-partyt! //PlunTzkY [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
Chalmers Big Jump Open 020202
Tillbaka
Topp