Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Cham 14/15
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Aliice" data-source="post: 1043409" data-attributes="member: 140168"><p>Hej igen peeps!</p><p></p><p>Jag och min kompis har spanat och funnit en najs lägenhet i Cham till i vinter, och söker nu 5-6 andra glada människor att dela denna med!</p><p>Den är 80 kvm, ligger väldigt centralt och skulle kosta ca 25 000 per skalle för hela säsongen. All el, vatten osv ingår i det priset med, även WIFI! Lägenheten är uppdelad på 3 sovrum, hade varit att föredra att minst ett par är med, då ett utav sovrummen endast har en dubbelsäng, annars är det ett twin sovrum och ett med 2 våningssängar. Finns även 2 badrum, och som dom uttrycker sig i annonsen "Fully-equipped kitchen" vilket jag vet kan variera på vad man klassar detta som haha!</p><p>Vi är 19 och 21 år, från Örebro resp. Göteborg och höll till i Val Thorens förra vintern, men är nu taggade på Chamonix, för mig blir det andra säsongen i cham (var där 12/13) men första för Louise!</p><p>Hör gärna av er om ni är intresserade utav detta!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Aliice, post: 1043409, member: 140168"] Hej igen peeps! Jag och min kompis har spanat och funnit en najs lägenhet i Cham till i vinter, och söker nu 5-6 andra glada människor att dela denna med! Den är 80 kvm, ligger väldigt centralt och skulle kosta ca 25 000 per skalle för hela säsongen. All el, vatten osv ingår i det priset med, även WIFI! Lägenheten är uppdelad på 3 sovrum, hade varit att föredra att minst ett par är med, då ett utav sovrummen endast har en dubbelsäng, annars är det ett twin sovrum och ett med 2 våningssängar. Finns även 2 badrum, och som dom uttrycker sig i annonsen "Fully-equipped kitchen" vilket jag vet kan variera på vad man klassar detta som haha! Vi är 19 och 21 år, från Örebro resp. Göteborg och höll till i Val Thorens förra vintern, men är nu taggade på Chamonix, för mig blir det andra säsongen i cham (var där 12/13) men första för Louise! Hör gärna av er om ni är intresserade utav detta! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Cham 14/15
Tillbaka
Topp