Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Cham 14/15
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="bengtmcbengt" data-source="post: 1043655" data-attributes="member: 133145"><p>tjenaaaa</p><p>funderar på att säsonga i chamonix i vinter och lära mig attt åka skidor bra! Har åkt skidor en vecka och kunde ta mig ner för backarna hyffsat. Var dock längesen så man kan säga att jag inte kan alls haha! Men är det värt att åka ner för att lära sig? Har snackat med kompisar och verkar som man kan bli helt okej på typ två veckor. Anledningen till att jag vill säsonga är för det verkar vara en nice atmosfär (var i st anton förra året och hälsade på men var aldrig i bergen utan drack bara massa alkohol haha) och för att jag vill anta mig utmaningen att lära mig skidor. Och även klättra upp för lite mountains</p><p></p><p>Söker alltså boende om någon har! Är en kille på 20år jobbar som plåtslagare och racear mkt motocross på fritiden. är snäll och ganska cool</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="bengtmcbengt, post: 1043655, member: 133145"] tjenaaaa funderar på att säsonga i chamonix i vinter och lära mig attt åka skidor bra! Har åkt skidor en vecka och kunde ta mig ner för backarna hyffsat. Var dock längesen så man kan säga att jag inte kan alls haha! Men är det värt att åka ner för att lära sig? Har snackat med kompisar och verkar som man kan bli helt okej på typ två veckor. Anledningen till att jag vill säsonga är för det verkar vara en nice atmosfär (var i st anton förra året och hälsade på men var aldrig i bergen utan drack bara massa alkohol haha) och för att jag vill anta mig utmaningen att lära mig skidor. Och även klättra upp för lite mountains Söker alltså boende om någon har! Är en kille på 20år jobbar som plåtslagare och racear mkt motocross på fritiden. är snäll och ganska cool [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Cham 14/15
Tillbaka
Topp