Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Cham 2:e jan...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="odd" data-source="post: 62811" data-attributes="member: 34956"><p>Vi är en full bil (helt enkelt fyra goa gubbar från Götet) som som rullar tidigt 2:e jan mot Cham. Vi har starka planer på att stanna till långt nere i de svarta skogarna i Tyskland för att dricka Öl å käka ölkorv. Om ni har vägarna förbi de svatra skogarna kvällen 2:e jan vore det grymt att köra en skön kickoff inför säsongen som väntar.. </p><p></p><p>Ses om inte i Schwardswaldssmeten så i cham i nån bar..</p><p></p><p>Gott Nytt År Alla</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="odd, post: 62811, member: 34956"] Vi är en full bil (helt enkelt fyra goa gubbar från Götet) som som rullar tidigt 2:e jan mot Cham. Vi har starka planer på att stanna till långt nere i de svarta skogarna i Tyskland för att dricka Öl å käka ölkorv. Om ni har vägarna förbi de svatra skogarna kvällen 2:e jan vore det grymt att köra en skön kickoff inför säsongen som väntar.. Ses om inte i Schwardswaldssmeten så i cham i nån bar.. Gott Nytt År Alla [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Cham 2:e jan...
Tillbaka
Topp