Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Cham. i februari
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Viktorrrr" data-source="post: 84444" data-attributes="member: 33286"><p>Ska dra ner med två polare i jan. vi kommer betala 1000 euro i månaden. då är det en lägenhet på ca 20 kvadrat meter. Mat kan du komma undan rätt biligt om du åker en bit utanför cam. Finns nämnligen en sjuk stor mataffär där. Ölen ute på krogen kostar ungefär som hemma, men som killen innan skrev så kan man hitta billig sprit/öl i den butiken jag nämnde tidigare. Vi ses där nere!</p><p></p><p>/Viktor</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Viktorrrr, post: 84444, member: 33286"] Ska dra ner med två polare i jan. vi kommer betala 1000 euro i månaden. då är det en lägenhet på ca 20 kvadrat meter. Mat kan du komma undan rätt biligt om du åker en bit utanför cam. Finns nämnligen en sjuk stor mataffär där. Ölen ute på krogen kostar ungefär som hemma, men som killen innan skrev så kan man hitta billig sprit/öl i den butiken jag nämnde tidigare. Vi ses där nere! /Viktor [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Cham. i februari
Tillbaka
Topp