Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Cham kort
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mikkemike" data-source="post: 71221" data-attributes="member: 40093"><p>tja. har tyvärr inget kort, men är i samma situation som du</p><p>söker 3 kort. om du hittar någon med fler kort än du behöver får du hemskt gärna </p><p>höra av dig, antingen här eller till john på +46 708170210</p><p>kommer ner den 11e (söker även boende för tre om du har några tips)</p><p></p><p>annars då? är det gott om snö därnere, eller har du inte lyckats komma upp på </p><p>bergen ännu?</p><p></p><p>ha dé</p><p></p><p>mvh</p><p>mikael</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mikkemike, post: 71221, member: 40093"] tja. har tyvärr inget kort, men är i samma situation som du söker 3 kort. om du hittar någon med fler kort än du behöver får du hemskt gärna höra av dig, antingen här eller till john på +46 708170210 kommer ner den 11e (söker även boende för tre om du har några tips) annars då? är det gott om snö därnere, eller har du inte lyckats komma upp på bergen ännu? ha dé mvh mikael [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Cham kort
Tillbaka
Topp