Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Cham v4-v13
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kevin_J" data-source="post: 47260" data-attributes="member: 29687"><p>Tja alla Puder missbrukare!</p><p>Jag å min gode vän Pelo sticker till Chamonix från hela v4 till slutet av v13, dvs 10 veckor! Vi är en skidåkare och en brädåkare.</p><p>Vi har inte bokat boende ännu, men kommer att göra det i mitten av denna vecka! Vi söker 1 alternativ 3 personer! Tjejer som killar går bra! Men det e brådis!</p><p>Hör av er snarast!!! puder2004@yahoo.se</p><p>Helst på mobil: Kevva: 070-6045153 Pelo:070-2494379</p><p>OBS! Inga sms, utan samtal........måste vara seriösa!!!</p><p></p><p>Ha re gött alla adrenalinjunkies så ses vi på Les Grands Montets!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kevin_J, post: 47260, member: 29687"] Tja alla Puder missbrukare! Jag å min gode vän Pelo sticker till Chamonix från hela v4 till slutet av v13, dvs 10 veckor! Vi är en skidåkare och en brädåkare. Vi har inte bokat boende ännu, men kommer att göra det i mitten av denna vecka! Vi söker 1 alternativ 3 personer! Tjejer som killar går bra! Men det e brådis! Hör av er snarast!!! puder2004@yahoo.se Helst på mobil: Kevva: 070-6045153 Pelo:070-2494379 OBS! Inga sms, utan samtal........måste vara seriösa!!! Ha re gött alla adrenalinjunkies så ses vi på Les Grands Montets!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Cham v4-v13
Tillbaka
Topp