Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
chamonix 06,rum&jobb över..
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="thechambabe" data-source="post: 135784"><p>Tjena!</p><p>Skaffade för stor så har ett ledigt rum för 2 i en 3rums lgh, 55m2 i chamsud jan till slutet april,svensk standar,delar med folk som jobbar o e seriösa åkare..need to say more?</p><p>Finns även ett rum för 2 att hyra per vecka 7 jan-27jan då det e no crowds o luftigt fint puder, och efter 4mars till 29april då alla åkt hem och vi alltid får värsta snön!</p><p>Kan ev fixa jobb där jag jobbar.Dom letar folk med cafe vana o rätt attityd.Hör av er snöentusiaster! (men va specifika med vad ni e intresserade av..) till thechambabe@hotmail.com</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="thechambabe, post: 135784"] Tjena! Skaffade för stor så har ett ledigt rum för 2 i en 3rums lgh, 55m2 i chamsud jan till slutet april,svensk standar,delar med folk som jobbar o e seriösa åkare..need to say more? Finns även ett rum för 2 att hyra per vecka 7 jan-27jan då det e no crowds o luftigt fint puder, och efter 4mars till 29april då alla åkt hem och vi alltid får värsta snön! Kan ev fixa jobb där jag jobbar.Dom letar folk med cafe vana o rätt attityd.Hör av er snöentusiaster! (men va specifika med vad ni e intresserade av..) till thechambabe@hotmail.com [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
chamonix 06,rum&jobb över..
Tillbaka
Topp