Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Chamonix 08/09
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Amex" data-source="post: 380724" data-attributes="member: 54250"><p>Tjenare, jag ska säsonga i Chamonix nästa vinter med 4 polare. Vi har redan bestämt oss för att det blir Cham eftersom vi varit där förr och är helnöjda med stället. Orsaken till att det blir nästa år är att då har alla tagit studenten och hunnit jobba ihop en hög med pengar. Jag tänkte bara höra, när bör man börja boka lägenhet osv? Eftersom vi är ute så pass i godtid, vore det bra att boka redan nu i vinter ett år innan? och vart ska man vända sig <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> </p><p></p><p>Vill gärna ha alla sorts svar, tack <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p>///alexanderrrr</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Amex, post: 380724, member: 54250"] Tjenare, jag ska säsonga i Chamonix nästa vinter med 4 polare. Vi har redan bestämt oss för att det blir Cham eftersom vi varit där förr och är helnöjda med stället. Orsaken till att det blir nästa år är att då har alla tagit studenten och hunnit jobba ihop en hög med pengar. Jag tänkte bara höra, när bör man börja boka lägenhet osv? Eftersom vi är ute så pass i godtid, vore det bra att boka redan nu i vinter ett år innan? och vart ska man vända sig :) Vill gärna ha alla sorts svar, tack :) ///alexanderrrr [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Chamonix 08/09
Tillbaka
Topp