Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Chamonix 08/09
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="sebbe112" data-source="post: 458542" data-attributes="member: 75000"><p>Finnes: Två helsköna pjäser med lägenhet för 5 i bästa tänkbara läge.</p><p></p><p>Sökes: Två eller tre vänner att dela boende och sällskap med. </p><p></p><p></p><p>Våran plan är att åka dit och inte jobba utan bara njuta av skidåkning, snö och after-ski.</p><p></p><p>Om intresse och motivation uppstår för att bo och leva i ett och samma, var då inte ängslig utan tag då kontakt med:</p><p></p><p>Sebastian zeb_zor88@hotmail.com</p><p></p><p>och </p><p></p><p>David ekn_@hotmail.com</p><p></p><p>msn eller maila eller vad helst som faller er in.</p><p></p><p>Trevlig helg</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sebbe112, post: 458542, member: 75000"] Finnes: Två helsköna pjäser med lägenhet för 5 i bästa tänkbara läge. Sökes: Två eller tre vänner att dela boende och sällskap med. Våran plan är att åka dit och inte jobba utan bara njuta av skidåkning, snö och after-ski. Om intresse och motivation uppstår för att bo och leva i ett och samma, var då inte ängslig utan tag då kontakt med: Sebastian zeb_zor88@hotmail.com och David ekn_@hotmail.com msn eller maila eller vad helst som faller er in. Trevlig helg [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Chamonix 08/09
Tillbaka
Topp