Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Chamonix 08/09
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Sandy87" data-source="post: 459515" data-attributes="member: 65690"><p>Hej! </p><p>Jag och en kompis ska till chamonix, mitten av januari till mitten av maj, ska plugga franska halva tiden och åka massor massor resten av tiden. Vi vet inte riktigt hur och var vi ska bo, så kanske kan du berätta lite mer om ert boende? Alltså fem pers i en lägenet, om jag fattat rätt, som är hur stor? Vad går hyran på? Heter stället där lägeheten ligger nåt särskillt?</p><p>/Sandra</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Sandy87, post: 459515, member: 65690"] Hej! Jag och en kompis ska till chamonix, mitten av januari till mitten av maj, ska plugga franska halva tiden och åka massor massor resten av tiden. Vi vet inte riktigt hur och var vi ska bo, så kanske kan du berätta lite mer om ert boende? Alltså fem pers i en lägenet, om jag fattat rätt, som är hur stor? Vad går hyran på? Heter stället där lägeheten ligger nåt särskillt? /Sandra [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Chamonix 08/09
Tillbaka
Topp