Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Chamonix 13/14
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mattebondlapp" data-source="post: 1022717" data-attributes="member: 144565"><p>Tjo!</p><p></p><p>Vi är två grabbar som söker en inneboende över hela säsongen i Chamonix. Vi har betalat handpenningen på en lägenhet som vi får vara 3 personer i. Därför letar vi efter en soft men ordningsam person som klarar av att bo trångt med allt vad det innebär, som tex att hålla rätt efter sig. </p><p> </p><p>Information kring lägenheten:</p><p>- Ligger centralt i Chamonix Mont Blanc med 2 min till centrala busstationen och typ samma avstånd till Aiguille du Midi.</p><p>- Tillgång till lägenheten från 1 december till 15 maj. (Inte ett måste att va där hela tiden, men du betalar fortfarande för hela säsongen)</p><p>- Kostar för dig som vill med ca 16 000kr för hela säsongen. Med el/vatten inräknat.</p><p>- Nyrenoverat badrum och kök. </p><p></p><p>Är du intresserad så hör av dig till mig(Mattebondlapp) här på freeride med lite kort info om vem du är/dina säsongsplaner, ingen bok liksom, så snackar vi lite över skype eller/och möts om det går.</p><p></p><p>/Mathias och Daniel</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mattebondlapp, post: 1022717, member: 144565"] Tjo! Vi är två grabbar som söker en inneboende över hela säsongen i Chamonix. Vi har betalat handpenningen på en lägenhet som vi får vara 3 personer i. Därför letar vi efter en soft men ordningsam person som klarar av att bo trångt med allt vad det innebär, som tex att hålla rätt efter sig. Information kring lägenheten: - Ligger centralt i Chamonix Mont Blanc med 2 min till centrala busstationen och typ samma avstånd till Aiguille du Midi. - Tillgång till lägenheten från 1 december till 15 maj. (Inte ett måste att va där hela tiden, men du betalar fortfarande för hela säsongen) - Kostar för dig som vill med ca 16 000kr för hela säsongen. Med el/vatten inräknat. - Nyrenoverat badrum och kök. Är du intresserad så hör av dig till mig(Mattebondlapp) här på freeride med lite kort info om vem du är/dina säsongsplaner, ingen bok liksom, så snackar vi lite över skype eller/och möts om det går. /Mathias och Daniel [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Chamonix 13/14
Tillbaka
Topp