Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Chamonix 15/16 - är du riktigt skön och behöver boende?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="arvidzqt" data-source="post: 1061890" data-attributes="member: 149855"><p>Hejhej!</p><p></p><p>Vi är tre personer (två tjejer från Stockholm och en kille från Göteborg) som kommer dra ner till Chamonix i början av december. Vi har ordnat boende i Plaine des Praz med fyra bäddar (två rum) för typ €9000 tutti. 25% ska betalas nu direkt och resten i början av november.</p><p></p><p>Vi vill såklart ha en till härlig person som kan tränga sig in i lägenheten! Tjej eller kille spelar ingen roll men helst 19-23 år. Vi kommer satsa på den klassiska blandningen pist, puder, gott häng, fest & goda middagar (!!). Två av oss är första års-säsongare och en är grymt erfaren (en tidigare Verbier-säsong).</p><p></p><p>Skicka gärna ett PM med beskrivning, varför du vill åka till Chamonix, musiksmak och annat som är kul att veta. Bra om du bor i Göteborg eller Stockholm så att vi kan ses innan!</p><p></p><p>Ha de gött, Glenn & tjejerna.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="arvidzqt, post: 1061890, member: 149855"] Hejhej! Vi är tre personer (två tjejer från Stockholm och en kille från Göteborg) som kommer dra ner till Chamonix i början av december. Vi har ordnat boende i Plaine des Praz med fyra bäddar (två rum) för typ €9000 tutti. 25% ska betalas nu direkt och resten i början av november. Vi vill såklart ha en till härlig person som kan tränga sig in i lägenheten! Tjej eller kille spelar ingen roll men helst 19-23 år. Vi kommer satsa på den klassiska blandningen pist, puder, gott häng, fest & goda middagar (!!). Två av oss är första års-säsongare och en är grymt erfaren (en tidigare Verbier-säsong). Skicka gärna ett PM med beskrivning, varför du vill åka till Chamonix, musiksmak och annat som är kul att veta. Bra om du bor i Göteborg eller Stockholm så att vi kan ses innan! Ha de gött, Glenn & tjejerna. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Chamonix 15/16 - är du riktigt skön och behöver boende?
Tillbaka
Topp