Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Chamonix -2 platser lediga
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="julia_118" data-source="post: 138978" data-attributes="member: 46154"><p>Vi har en riktigt sjysst lägenhet på 39 kvadrat, mycket centralt ovanför casa valerio (mellan ucpa och casinot). Lägenheten för 4 pers, har ett stort vardagsrum och ett sovrum, köket är stort med diskmaskin. två balkonger mot mont blanc... vi hyr den från 1 januari till 10 maj, vill därför dela den med två personer som planerar stanna hela säsongen. Hyra ca 3000 person/månad inkl. el o vatten.</p><p>Svara i min gästbok!</p><p>//Julia</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="julia_118, post: 138978, member: 46154"] Vi har en riktigt sjysst lägenhet på 39 kvadrat, mycket centralt ovanför casa valerio (mellan ucpa och casinot). Lägenheten för 4 pers, har ett stort vardagsrum och ett sovrum, köket är stort med diskmaskin. två balkonger mot mont blanc... vi hyr den från 1 januari till 10 maj, vill därför dela den med två personer som planerar stanna hela säsongen. Hyra ca 3000 person/månad inkl. el o vatten. Svara i min gästbok! //Julia [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Chamonix -2 platser lediga
Tillbaka
Topp