Chamonix 2 rumskompisar sökes

Bjudarn

Ny medlem
Tjena!
Vi är två killar från Stockholm som ska ner till Chamonix från och med första januari till sista mars. vi har fixat ett skönt boende för fyra, 55 kvadrat i typ eget hus, centralt i Chamonix. det kostar 11 tusen per person och då har man det i 3 månader. nu är problemet att det skulle vara bra om man fick med sig två till eftersom det saknas två. var inte rädda att höra av er.
mvh Björn och Erik (masken på freeride)

Hej! Jag ar en glad tjej fran Gbg som garna vill ner till alperna for en sasong... Ar i Cambridge eng a pluggar engelska den har hosten och har darfor lite svart att ordna med boende a sa, skulle darfor va perfekt for mig att hitta nara som redan har fixat med allt...

Vet eg inte om jag vill aka ner redan 1/1 snarare i mitten av manaden men jag ar anda beradd att betala for hela perioden saklart!

Skulle va trevligt med lite mer info om vad ni e for ena och lagenheten a sa och era planer for vistelsen dar nere...

Hor garna av er till mig: petralagerkvist@hotmail.com
eller skriv ett mail/gastbok har pa freeride

Ha d!
Petra

Sure thang! Klart att man blir hungrig när bordet står dukat och klart. Men hur tar ni er dit ner? Spelar inte mig någon roll, men ändå... Låt mig veta

Jag och en kompis ska ner till Chamonix om vi hittar boende, så vi är mycket intresserade. Jag är 22 och bor i Söderköping (östergötland) var i Chamonix för två år sen och vill åka tillbaka om vi fixar nånstans att bo.

Hör gärna av er

martin.arbman@telia.com

Hei!
Vi er to norske gutter på 21 år som skal bumse i chamonix til vinteren. Vi har ikke ordnet noe leilighet enda, men det hadde jo vært knall o å ordne sånt før vi kom ned...
Vi er begge førstereis gutter, og tenkte vi skulle bli fra 1.1 til 11.5.
Håper det enda er ledig....

Snakkes
Bjarte

HEI VI ER TO KARER PÅ 24ÅR FRA NORGE SOM SKAL TIL CHAMO.

HAR HVERT DER FLERE GANGER FØR OG BEGYNNER Å BLI GODT KJENT MED FRIKJØRINGS MULIGHETER. HADDE EGENTLIG PLANER OM Å REISE NED FØR NYÅRET MEN KAN SIKKERT UTSETTE DET NOEN DAGER HVIS NØDVENDIG.
ER DET MULIG Å PRESSE FLERE FOLK INN I LEILIGHETEN? (FOR Å SPARE PENGER) har stor bil 4x4 og PS2
HÅPER PÅ SVAR

TEDDA78@YAHOO.COM

PS. TA EN TITT PÅ HJEMMESIDEN VÅR www.bamboosh.com

Hej Björn och Erik! Vi är två tjejer som också ska till Chamonix. Vi har dock inget boende så era två lediga platser låter väldigt bra! Båda bor i Göteborg och är 19 år. Snälla hör av er snart!
Skulle vara kanon att dela lägenhet med er två.
Kramar Madeleine och Rebecca!

hejsan!

vi är två tjejer på 22 år från stockholm som söker boende i just chamonix. är därför jätteintresserade av att bo med er! jag har varit nere två säsonger och hoppas nu på en tredje... har dock blivit lite orolig för att jag kanske är lite sent ute i år. skulle vara kul om ni hörde av er!

marika och maisa

marikamika@hotmail.com

Tillbaka
Topp