Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
CHAMONIX 2006 boende o jobb?!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Abby" data-source="post: 123606" data-attributes="member: 51970"><p>Tjenna vi är två grabbar som siktar på att komma till alperna i år är helt serriösa helst chamonix men även andra ställen går bra!! vi är 19-20 år och har en del erfarenhet av alperna, men dock bara som vanlig ressenär. så om du har en lägenhet eller vet någon som har så är jag mycket glad för svar eller om ni vet hur man tar sig dit på ett bra sätt. kort och gått så vill jag avsluta med att säga att allt som kan leda till en oförglömlig vintersäsong är jag glad för. även folk att dela lägenheter o jobb med ! tack för svar. även n3alb@hotmail.com</p><p></p><p>mvg Albin Karlsson & Niklas Brattfors!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Abby, post: 123606, member: 51970"] Tjenna vi är två grabbar som siktar på att komma till alperna i år är helt serriösa helst chamonix men även andra ställen går bra!! vi är 19-20 år och har en del erfarenhet av alperna, men dock bara som vanlig ressenär. så om du har en lägenhet eller vet någon som har så är jag mycket glad för svar eller om ni vet hur man tar sig dit på ett bra sätt. kort och gått så vill jag avsluta med att säga att allt som kan leda till en oförglömlig vintersäsong är jag glad för. även folk att dela lägenheter o jobb med ! tack för svar. även n3alb@hotmail.com mvg Albin Karlsson & Niklas Brattfors! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
CHAMONIX 2006 boende o jobb?!
Tillbaka
Topp