Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Chamonix 2010/2011!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pontus90" data-source="post: 788702" data-attributes="member: 114374"><p>Kille i sina bästa år (20) som tänkte säsonga 2010/2011. </p><p>Blir första året jag säsongar i så fall, får uppfattningen att jag är ganska grön jämfört med andra freerideare. </p><p></p><p>Det är främst för skidåkningen jag vill iväg, men det hade varit jätteroligt att träffa likasinnade att bo med. Kan även bidra med matlagning och hjälpta till att städa. </p><p></p><p>Är jag sent ute? (för tråden eller säsongen)</p><p>Ger det ett par dagar, annars tar jag mig friheten att kontakta de som öppnat sig i tråden! =)</p><p>Får väl fixa upp nån bild också så ni ser vad jag är för typ. </p><p></p><p>Mailen på min sida kollar jag sällan, men finns ofta tillgänglig på msn. Går även utmärkt att kontakta mig här! </p><p>Mvh // Pontus</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pontus90, post: 788702, member: 114374"] Kille i sina bästa år (20) som tänkte säsonga 2010/2011. Blir första året jag säsongar i så fall, får uppfattningen att jag är ganska grön jämfört med andra freerideare. Det är främst för skidåkningen jag vill iväg, men det hade varit jätteroligt att träffa likasinnade att bo med. Kan även bidra med matlagning och hjälpta till att städa. Är jag sent ute? (för tråden eller säsongen) Ger det ett par dagar, annars tar jag mig friheten att kontakta de som öppnat sig i tråden! =) Får väl fixa upp nån bild också så ni ser vad jag är för typ. Mailen på min sida kollar jag sällan, men finns ofta tillgänglig på msn. Går även utmärkt att kontakta mig här! Mvh // Pontus [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Chamonix 2010/2011!
Tillbaka
Topp