Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Chamonix 2010/2011!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="seaspray" data-source="post: 790290" data-attributes="member: 96323"><p>Hey alla!</p><p></p><p>Är själv intresserad av att dra ned, dock runt Januari då jag har plugg tom. December. Hur ser det ut, någon som har en plats ledig eller själv tänkte åka ned runt Januari/Februari? Jag tänkte stanna runt en månad, ev. två, beroende på kostnader samt plugget.</p><p></p><p>Jag har läst ett par trådar hittills och funderar lite på kring ekonomin. Om man utgår ifrån att man per person betalar runt 15-20k för en månad för att bo och dela med ett par andra, hur mycket pengar utöver dessa cirka 20k brukar ni ha med er för en månad? Jag behöver verkligen inte leva extravagant och all min utrustning köptes in 09/10, så inget nytt ska tillkomma.</p><p></p><p>Ha det gott!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="seaspray, post: 790290, member: 96323"] Hey alla! Är själv intresserad av att dra ned, dock runt Januari då jag har plugg tom. December. Hur ser det ut, någon som har en plats ledig eller själv tänkte åka ned runt Januari/Februari? Jag tänkte stanna runt en månad, ev. två, beroende på kostnader samt plugget. Jag har läst ett par trådar hittills och funderar lite på kring ekonomin. Om man utgår ifrån att man per person betalar runt 15-20k för en månad för att bo och dela med ett par andra, hur mycket pengar utöver dessa cirka 20k brukar ni ha med er för en månad? Jag behöver verkligen inte leva extravagant och all min utrustning köptes in 09/10, så inget nytt ska tillkomma. Ha det gott! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Chamonix 2010/2011!
Tillbaka
Topp