Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Chamonix 2010/2011!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jakeTheSnowFlake" data-source="post: 811947" data-attributes="member: 91704"><p><strong>Chalet nära sjukhuset. 500m från Cham sud busshållsplatsen.</strong></p><p></p><p>Hejsan</p><p></p><p>Har nu hittat ett chalet som jag är väldigt intresserad av. Det ligger på gångavstånd från cham sud och busshållplats som går till alla liftsystem. Behöver 4 personer till att dela chalet med så att vi totalt blir 5 personer. Priset är 2300 EUR för hela säsongen (första jan till sista april) och då ingår el och vatten såvida vi förbrukar för mkt. Det finns två sovrum, och ett loft förutom köket som jag förstår är ett rum som är vardagsrum och kök i ett. Wifi finns samt parkering och balkong. Hela lägenheten (chalet består av två lägenheter och vi kommer att hyra större delen av chalet) är ca 70 kvm. En annan tanke är att vi då kommer kunna bjuda in kompisar som kan hälsa på i cham som i sin tur får betala lite och därmed ytterligare sänka kostnaden lite. </p><p></p><p></p><p>För att boka måste vi betala 2000 Eur varav 1750 är deposition. Sedan ska hela boendet vara betalt 6v innan. Det innebär 20 okt. Då ska hela beloppet, 2300 EUR /pp plus deposition 350 EUR/pp vara betalt. Själv kommer jag inte att vara i cham under jul och nyår så en tanke är att hyra ut det till någon under denna tid för en rejäl summa och därmed sänka vår egen kostnad. Jag gjorde detta förra året och sparade en halv månadshyra på detta. Kanske kan vi spara en hel t.o.m.</p><p></p><p>Som sagt. Tiden är knapp så hör av er genast om ett seriöst intresse finns. Gärna om ni är flera som känner varandra. Svara med telefonnummer så att jag kan ringa er. Bilder finns som jag kan maila. </p><p></p><p>//Jacob</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jakeTheSnowFlake, post: 811947, member: 91704"] [b]Chalet nära sjukhuset. 500m från Cham sud busshållsplatsen.[/b] Hejsan Har nu hittat ett chalet som jag är väldigt intresserad av. Det ligger på gångavstånd från cham sud och busshållplats som går till alla liftsystem. Behöver 4 personer till att dela chalet med så att vi totalt blir 5 personer. Priset är 2300 EUR för hela säsongen (första jan till sista april) och då ingår el och vatten såvida vi förbrukar för mkt. Det finns två sovrum, och ett loft förutom köket som jag förstår är ett rum som är vardagsrum och kök i ett. Wifi finns samt parkering och balkong. Hela lägenheten (chalet består av två lägenheter och vi kommer att hyra större delen av chalet) är ca 70 kvm. En annan tanke är att vi då kommer kunna bjuda in kompisar som kan hälsa på i cham som i sin tur får betala lite och därmed ytterligare sänka kostnaden lite. För att boka måste vi betala 2000 Eur varav 1750 är deposition. Sedan ska hela boendet vara betalt 6v innan. Det innebär 20 okt. Då ska hela beloppet, 2300 EUR /pp plus deposition 350 EUR/pp vara betalt. Själv kommer jag inte att vara i cham under jul och nyår så en tanke är att hyra ut det till någon under denna tid för en rejäl summa och därmed sänka vår egen kostnad. Jag gjorde detta förra året och sparade en halv månadshyra på detta. Kanske kan vi spara en hel t.o.m. Som sagt. Tiden är knapp så hör av er genast om ett seriöst intresse finns. Gärna om ni är flera som känner varandra. Svara med telefonnummer så att jag kan ringa er. Bilder finns som jag kan maila. //Jacob [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Chamonix 2010/2011!
Tillbaka
Topp