Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Chamonix 2010/2011!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jakeTheSnowFlake" data-source="post: 812984" data-attributes="member: 91704"><p><strong>Chalet i Cham!</strong></p><p></p><p>Hej!</p><p></p><p>Vi behöver nu en person till! Allt är väldigt bråttom nu. Fler står i kö och vill hyra Chalet och jag måste lämna ett svar innan helgen är slut. Total kostnad per person är 2300 eur som betalas nu, och 350 eur i depostition. Det betalas när man kommer ner! Då får man boende i ett chalet nära sjukhuset (se mitt tidiagre inlägg) och bor som en kung hela säsongen. Kommer man inte vara där hela tiden kan man förmodligen hyra ut sin sängplats i andra hand. Detta är något som hyresvärden har sagt är ok. Ingår gör också el, vatten och wifi. (Det finns en max gräns för elen för att vi inte ska slösa men det är inte troligt att vi överstiger den). Är du intresserad ring! 0705-18 24 65. Jag mailar bilder på bums då och så kan jag svara på alla frågor!</p><p></p><p>Hoppas att vi får ihop det nu och att det blir en riktig toppen säsong i vinter!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jakeTheSnowFlake, post: 812984, member: 91704"] [b]Chalet i Cham![/b] Hej! Vi behöver nu en person till! Allt är väldigt bråttom nu. Fler står i kö och vill hyra Chalet och jag måste lämna ett svar innan helgen är slut. Total kostnad per person är 2300 eur som betalas nu, och 350 eur i depostition. Det betalas när man kommer ner! Då får man boende i ett chalet nära sjukhuset (se mitt tidiagre inlägg) och bor som en kung hela säsongen. Kommer man inte vara där hela tiden kan man förmodligen hyra ut sin sängplats i andra hand. Detta är något som hyresvärden har sagt är ok. Ingår gör också el, vatten och wifi. (Det finns en max gräns för elen för att vi inte ska slösa men det är inte troligt att vi överstiger den). Är du intresserad ring! 0705-18 24 65. Jag mailar bilder på bums då och så kan jag svara på alla frågor! Hoppas att vi får ihop det nu och att det blir en riktig toppen säsong i vinter! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Chamonix 2010/2011!
Tillbaka
Topp