Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Chamonix 2010/2011!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="geckotov" data-source="post: 820238" data-attributes="member: 86408"><p>Var hälsade!</p><p></p><p>Jag bestämde mig tidigare idag för att göra säsong i Alperna och avslutade därför mina studier, vilka ändå gick åt helvete. Spontant, kanske ni tänker men sånt där brukar väl lösa sig?</p><p></p><p>Nu är det ju dock så att jag sitter i ett litet studentrum utan vidare inkomst (och knappt något startkapital att tala om) framöver. Därför tar jag gärna emot tips om vilka hotell, barer eller restauranger nere i Chamonix man kan kontakta! Hörde något om STS så det ska redan kollas upp. Även andra jobb är såklart intressanta, men jag antar att diskare och liknande är lättast att få tag på.</p><p></p><p>Sen vill jag ju faktiskt åka skidor på det, så ett liftkort skulle sitta som ett smäck! 40% rabatt på köp i November, var det så? Något som också inkluderade Verbier? Fill me in!</p><p></p><p>Boende då? Har redan hört av mig till några av er i tråden men om någon vill ha att göra med mig i sin lägenhet, hör av er till mig! Smidigast vore ett gäng som bilar ner innan December då jag för tillfället befinner mig i Malmö så jag är lättupplockad.</p><p></p><p>Ja, långt blev det men nu vet ni ju var ni har mig. =]</p><p></p><p>Edit: Justja, ni kanske vill veta mer om vem jag är? Eftersom jag är så paranoid får ni skicka ett PM, men jag är åtminstone snäll. =]</p><p></p><p>Fred</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="geckotov, post: 820238, member: 86408"] Var hälsade! Jag bestämde mig tidigare idag för att göra säsong i Alperna och avslutade därför mina studier, vilka ändå gick åt helvete. Spontant, kanske ni tänker men sånt där brukar väl lösa sig? Nu är det ju dock så att jag sitter i ett litet studentrum utan vidare inkomst (och knappt något startkapital att tala om) framöver. Därför tar jag gärna emot tips om vilka hotell, barer eller restauranger nere i Chamonix man kan kontakta! Hörde något om STS så det ska redan kollas upp. Även andra jobb är såklart intressanta, men jag antar att diskare och liknande är lättast att få tag på. Sen vill jag ju faktiskt åka skidor på det, så ett liftkort skulle sitta som ett smäck! 40% rabatt på köp i November, var det så? Något som också inkluderade Verbier? Fill me in! Boende då? Har redan hört av mig till några av er i tråden men om någon vill ha att göra med mig i sin lägenhet, hör av er till mig! Smidigast vore ett gäng som bilar ner innan December då jag för tillfället befinner mig i Malmö så jag är lättupplockad. Ja, långt blev det men nu vet ni ju var ni har mig. =] Edit: Justja, ni kanske vill veta mer om vem jag är? Eftersom jag är så paranoid får ni skicka ett PM, men jag är åtminstone snäll. =] Fred [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Chamonix 2010/2011!
Tillbaka
Topp