Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Chamonix 2010/2011!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fjonte" data-source="post: 826885" data-attributes="member: 77006"><p>tjena. undrar en del grejer, så om någon kan hjälpa mig är det guuuld!</p><p></p><p>jag och min flickvän letar också någonstans o ta vägen. åker ner i början utav dec och bor hos en polare tills den 20 dec något, och behöver därefter något gött ställe o bo på. några tips på sidor? eller annan fantastisk information? </p><p></p><p>undrar också hur det fungerar med liftkorten, brukar en arbetsgivare kunna fixa en go deal? om vi säger att jag köper det nu innan den 29onde, och senare måste dra hem, kan man sälja kortet då? eller är det personligt?</p><p></p><p>är det svårt att fixa jobb därnere?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fjonte, post: 826885, member: 77006"] tjena. undrar en del grejer, så om någon kan hjälpa mig är det guuuld! jag och min flickvän letar också någonstans o ta vägen. åker ner i början utav dec och bor hos en polare tills den 20 dec något, och behöver därefter något gött ställe o bo på. några tips på sidor? eller annan fantastisk information? undrar också hur det fungerar med liftkorten, brukar en arbetsgivare kunna fixa en go deal? om vi säger att jag köper det nu innan den 29onde, och senare måste dra hem, kan man sälja kortet då? eller är det personligt? är det svårt att fixa jobb därnere? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Chamonix 2010/2011!
Tillbaka
Topp