Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
chamonix 2011/2012
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Wille_LJ" data-source="post: 900237" data-attributes="member: 125515"><p>Trevligt att se att det är några som redan har bestämt sig. Får reda på om jag får tjänstledigt från jobb nästa vecka.</p><p>Sen kan jag börja leta efter sängplats. </p><p></p><p>Oskar_Lindby det verkar inte vara så många som gör så i Chamonix men det går nog bra ändå, kanske tom bättre.</p><p>Själv vill jag vara säker innan jag åker ner. Kan ha med åldern att göra. Börjar ju bli till åren, är ju halvvägs till 50.</p><p>Sen kan jag inte heller komma hem till Malmö om jag inte hittar någonstans att bo för min lägenhet är uthyrd under tiden jag är borta. 0m ni skulle ändra er, trots allt, skicka bara ett pm. </p><p></p><p></p><p>Boxra hur ni hittade er lägenhet, var det via samma länkar som i denna tråd eller på annat håll?</p><p>Giebat antar att ni hittade er via länken du länkade till?</p><p></p><p>Finns det någon lavinkurs att gå där nere?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Wille_LJ, post: 900237, member: 125515"] Trevligt att se att det är några som redan har bestämt sig. Får reda på om jag får tjänstledigt från jobb nästa vecka. Sen kan jag börja leta efter sängplats. Oskar_Lindby det verkar inte vara så många som gör så i Chamonix men det går nog bra ändå, kanske tom bättre. Själv vill jag vara säker innan jag åker ner. Kan ha med åldern att göra. Börjar ju bli till åren, är ju halvvägs till 50. Sen kan jag inte heller komma hem till Malmö om jag inte hittar någonstans att bo för min lägenhet är uthyrd under tiden jag är borta. 0m ni skulle ändra er, trots allt, skicka bara ett pm. Boxra hur ni hittade er lägenhet, var det via samma länkar som i denna tråd eller på annat håll? Giebat antar att ni hittade er via länken du länkade till? Finns det någon lavinkurs att gå där nere? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
chamonix 2011/2012
Tillbaka
Topp