Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
chamonix 2011/2012
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Boson" data-source="post: 911620" data-attributes="member: 69808"><p>Argentiere: 37 kvm i två plan för 6 pers 2700 SEK/mån per pers. Man kan tydligen sova 8 men det är knappast realistiskt. 5 min från Grand Montets. Vill kolla intresset lite: någon som är sugen? Det ligger ju inte direkt i partystråket, vilket jag tycker är en fördel, eftersom jag inte är 20 längre...</p><p>Gärna blandad könssammansättning - bättre ordning! (ja ja, det kanske var fördomsfullt..! Och nej - jag är INTE nykterist!)</p><p> Har nån annan nåt på gång? Jag är öppen för förslag.</p><p>/Erik</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Boson, post: 911620, member: 69808"] Argentiere: 37 kvm i två plan för 6 pers 2700 SEK/mån per pers. Man kan tydligen sova 8 men det är knappast realistiskt. 5 min från Grand Montets. Vill kolla intresset lite: någon som är sugen? Det ligger ju inte direkt i partystråket, vilket jag tycker är en fördel, eftersom jag inte är 20 längre... Gärna blandad könssammansättning - bättre ordning! (ja ja, det kanske var fördomsfullt..! Och nej - jag är INTE nykterist!) Har nån annan nåt på gång? Jag är öppen för förslag. /Erik [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
chamonix 2011/2012
Tillbaka
Topp