Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
chamonix 2011/2012
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Blidee" data-source="post: 919212" data-attributes="member: 76971"><p>Hade inte slängt mig ut på Mallory (Antar att det är det du menar med "åket på nordsidan", finns ett par st) det första jag gjorde när jag kom till cham första gången. Glaciärutrustning är ett måste om du ska ut på äventyr, vet du inte vad det innebär så har du som sagt en del att lära dig men det kommer du göra väldigt fort om du bara vill när du kommer dit. </p><p></p><p>Mitt tips är att du går en glaciärkurs och sen försöker hitta lite erfarna människor som kan visa dig runt, lusläs freeskiing och Anselme Baud's guidebok, mont blanc and the aiguilles roughes.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Blidee, post: 919212, member: 76971"] Hade inte slängt mig ut på Mallory (Antar att det är det du menar med "åket på nordsidan", finns ett par st) det första jag gjorde när jag kom till cham första gången. Glaciärutrustning är ett måste om du ska ut på äventyr, vet du inte vad det innebär så har du som sagt en del att lära dig men det kommer du göra väldigt fort om du bara vill när du kommer dit. Mitt tips är att du går en glaciärkurs och sen försöker hitta lite erfarna människor som kan visa dig runt, lusläs freeskiing och Anselme Baud's guidebok, mont blanc and the aiguilles roughes. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
chamonix 2011/2012
Tillbaka
Topp