Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
chamonix 2011/2012
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Blidee" data-source="post: 919245" data-attributes="member: 76971"><p>Jag håller inte med Boson alls får jag säga. Spenderade förra säsongen i Cham och de som var i alperna förra året vet att det inte var ett superår, snömässigt. Jag är jävligt nöjd med min säsong trots lite snålt med snö för jag fick en hel del turande gjort och åkte bra mycket mer puder än många som jag känner tack vare det. </p><p></p><p>Enligt mig får man ut enormt mycket mer av Chamonix om man lär sig att färdas på glaciär och inte är rädd för ett par timmars tur. Varför man spenderar en säsong utan regelbunden åkning på midin förstår jag inte heller, systemen är ärligt talat rätt usla. Enda bra med dem är att de ger tillgång till väldigt fina turer som ger den grymma åkningen som man förknippar med Chamonix. </p><p></p><p>Chamonix är ett helt otroligt ställe om man har vett på att utnyttja det.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Blidee, post: 919245, member: 76971"] Jag håller inte med Boson alls får jag säga. Spenderade förra säsongen i Cham och de som var i alperna förra året vet att det inte var ett superår, snömässigt. Jag är jävligt nöjd med min säsong trots lite snålt med snö för jag fick en hel del turande gjort och åkte bra mycket mer puder än många som jag känner tack vare det. Enligt mig får man ut enormt mycket mer av Chamonix om man lär sig att färdas på glaciär och inte är rädd för ett par timmars tur. Varför man spenderar en säsong utan regelbunden åkning på midin förstår jag inte heller, systemen är ärligt talat rätt usla. Enda bra med dem är att de ger tillgång till väldigt fina turer som ger den grymma åkningen som man förknippar med Chamonix. Chamonix är ett helt otroligt ställe om man har vett på att utnyttja det. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
chamonix 2011/2012
Tillbaka
Topp