Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Chamonix 2016/17 säsongare söker roomies
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Almayao" data-source="post: 1075599" data-attributes="member: 159002"><p>Tjena alla som läser!</p><p>Jag och min kompis är två tjejer på 20 och 21 år, tänkte dra en säsong i Chamonix. Vi planerar att jobba några dagar i veckan samt åka skidor och äventyra. Precis som alla är ju också festandet på agendan. </p><p>Vi som titeln antydde söker roomates, vi har ingen lägenhet än men dem som är i samma sits kan ju svara så ser man vad man kan söka efter!</p><p></p><p>Alma</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Almayao, post: 1075599, member: 159002"] Tjena alla som läser! Jag och min kompis är två tjejer på 20 och 21 år, tänkte dra en säsong i Chamonix. Vi planerar att jobba några dagar i veckan samt åka skidor och äventyra. Precis som alla är ju också festandet på agendan. Vi som titeln antydde söker roomates, vi har ingen lägenhet än men dem som är i samma sits kan ju svara så ser man vad man kan söka efter! Alma [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Chamonix 2016/17 säsongare söker roomies
Tillbaka
Topp